IKLAN WELCOME

Isnin, 22 Mac 2010

Notis Kutipan Dana Ahli PKRJK Perak

Untuk Perhatian, Tarikh: 20 Mac 2010

Semua Ahli Jawatankuasa Perhubungan PKRJK Negeri Perak

Per : Notis Kutipan Dana Ahli PKRJK Perak

Merujuk kepada perkara diatas, adalah dengan ini Patik ingin meminta perhatian dan kerjasama dari semua ahli dan AJK Perhubungan PKRJK Negeri Perak berhubung dengan cadangan Kutipan Dana Ahli bagi tabung Perhubungan PKRJK Negeri Perak.

2. Perkara ini telah dibangkitkan dalam Mesyuarat Kali Ke-II Perhubungan PKRJK Perak 2010 pada 20 Mac 2010, dimana semua AJK telah bersetuju untuk membuat kutipan Yuran Tahunan bagi Pusat sebanyak RM5.00 dan kutipan Yuran Tahunan sebanyak RM10.00 seorang (setiap ahli) dan Kutipan khas untuk menjalankan program aktiviti yang dijalankan iaitu sebanyak RM20.00 ahli dan bagi AJK pula sumbangan sebanyak RM50 sekeluarga dan sumbangan amat dialu-alukan daripada yang lain bagi menambah dana pertubuhan. AJK juga telah bersetuju untuk melantik YM Bendahari untuk bertindak sebagai wakil rujukan untuk sebarang pembayaran.


3. Sehubungan dengan itu, Patik bagi pihak AJK Perhubungan PKRJK Perak ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahli-ahli yang telah membuat sumbangan setakat ini, dan Patik juga memohon agar ahli-ahli yang belum menyumbangkan dana agar berbuat demikian demi untuk memenuhi ketetapan yang telah dibuat. Kutipan bermula dari bulan Mac 2010 dan tiada sebarang surat akan dihantar kepada mana-mana ahli, maka Ahli Jawatankuasa Perhubungan diminta untuk menyampaikan kepada semua ahli tentang perkara ini agar proses kutipan berjalan lancar dan lebih berkesan lagi.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan